Hjælp til migræne og hovedpine

Migræne

Hos Brændgaard Fysioterapi har vi gode erfaringer med at lette eller helt fjerne migræne hos vores klienter. Sammen finder vi årsagen til din migræne og du vil kunne forvente bedring allerede efter 1-2 behandlinger.

Book en tid, så vi kan hjælpe dig.

Før første behandling

Det er vigtigt at finde årsagerne til hvorfor at du får migræneanfald og så behandle disse. Det er kan være en kompleks sag, at behandle migræne, men vi har hjulpet flere med at lette eller fjerne deres migræner helt.

Før 1. Behandling, er det vigtigt at du har overvejet, hvad der provokerer din migræne, samt hvad der gør den værre og bedre. Dette kan hjælpe os med at hjælpe dig.

Hvorfor bliver min hjerne overbelastet?

Vores hjerner skal hver dag forholde sig til og reagere på mange forskellige indtryk. Nogle kan være farlige som f.eks. i trafikken og andre er mere uskyldige som at vi er sultne eller trænger til et kram. Nogle at de stimuli vi bliver udsat for, kan blive for meget for kroppen og den kan reagere på mange forskellige måder. Det kan f.eks. være smerte for at forhindre, at vi laver en bevægelse eller med migræne, hvis den bliver voldsomt overstimuleret.

Hvorfor vores hjerne bliver overbelastet er så individuelt som det overhoved kan være, for du har levet dit liv og udsat dit nervesystem for noget, mens andre har oplevet andre ting. Det gode er, at med P-DTR kan vi undersøge og behandle årsagerne i dit nervesystem til at du har migræne.

Så start et behandlingsforløb og lad os hjælpe dig af med din migræne.